Monday, July 5, 2010

Audit SIRIM

Aduih! Audit SIRIM datang lagi. Buat aku  kecut perut. Apa taknya jadi Ketua Juruaudit Dalam semua aku kena tau. Akulah orang first yang SIRIM nak jumpa. Audit kali ni pulak untuk Persijilam MS ISO 9001:2008.

Walaupun dah semak banyak kali tapi masih risau gak sebab ada jugak laporan dari kumpulan audit yang tak lengkap.Tapi macam biasa aku buat cool je. Pandaila nanti kita kelentong juruaudit tu. Tapi biasanya aku akan elakkan diri dari terjebak menjawab soalan yang boleh mengaitkan aku ngan benda2 yang tak brapa nak ok.

Alhamdulillah, semua berjalan lancar...sukanya aku bila tak ditanya benda2 yang aku nak elakkan... hahaha...Lebih membanggakan dia puji team aku yang dah tunjukkan peningkatan....Cayok!!!
Belum boleh bergembira sangat, audit belum habis lagi...Part aku je yang baru habis. Pas ni banyak lagi yang nak kena audit sepanjang 3 hari ni.

Enough about my work which will never end....

Today Princess Wawa and Princess Yin Yin tak pegi skolah. Batuk dan demam sikit. Tapi yang sebenarnya nak dok kat rumah sebab ayahanda ada kat umah....Almaklum jarang jumpa ayahanda kerana urusan negara..(negara la sangat kan)

2 days ago birthday Bonda. Ayahanda belikan jam tangan baru. Ganti jam bonda yang dah rosak.
Thank you sayangku. Jangan serik bagi hadiah kat bonda tau...

Have to go now. Nanti update lagi.

No comments:

Post a Comment